Saturday, July 14, 2018

მეშვიდე დღე


  • გეგმის შაბლონში შევავსე შეფასების მოკლე მინახაზი,რომელშიც აღვწერე შეფასების ის მეთოდები და ინსტრუმენტები,რომლებსაც პროექტის დროს გამოვიყენებ
  • მოცემული მეექვსე მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი და ურთიერთდამოკიდებულება რამდენიმე თვალსაზრისით.
  • შევქმენით შეფასების ფორმა რომელსაც გამოვიყენებთ მოსწავლეების თვითრეგულაციისა და თანამშრომლობითი ურთიერთობების შესაფასებლად
  • შევქმენი ჩემი ჟურნალი მოსწავლეთა მხარდაჭერა,რომ მოსწავლემ თავისი ცოდნა და უნარჩვევები დამოუკიდებლად მარეთოს.
  • წიგნმა Viewer -მა მასწავლა, რომ პროექტში ჩავრთო სამი ტიპის მოსწავლე ნიჭიერი, განსაკუთრებული საჭიროების მქონე და არაქართულენოვანი

1 comment:

  1. მადლობა დრევანდელი შრომატევადი დღის სრულყოფილი შეფასებისთვის. იმედია, აქტივობების გასაწერად მნიშვნელოვანი ელსავარჯიშოები შექმენით,რომლებსაც საპროექტო პროცედურების გაწერისას აუცილებლად გამოიყენეებთ. (ელ.სავარჯიშოები იხილეთ ფოლდერებში: "სასწავლო პორექტის დამხმარე" და "მოსწავლის ნიმუში" .

    ReplyDelete